Saturday, July 7, 2007

povestile mele

in seara asta sunt mai multe stele ca niciodata, iar eu numar avioane. imi cer scuze pt ca tin la tine in felul meu si traiesc si simt asa cum sunt, dar te-ai obisnuit deja. ma bate vantul iar manecile se lungesc, devin manusi intr-o noapte de vara. peste strada sau ceva mai departe e reflectorul ce-mi lumineaza peretele de langa pat. e una din serile in care lumina lui alba ma izbeste. schimb postul si dau muzica mai incet. imi aduc aminte de tine, deja o alta parte a cuvantului "tu". ma gandesc la printi si printese, la caii albi din copilarie. eram un alt copil atunci. acum am povestile mele, in care cred. pana devin relitate. si pana atunci eu numar avioane. ma ridic si ma sprijin de balustrada. vad podul, luminitele, masinile. vieti straine pe care le simt. ma simt energica, ceva in mine vrea sa tipe, sa alerge, sa fie libera, ma hranesc cu vise. sunt deja in mijlocul terasei, in picioare, uimita de gramada de stele asezate fara ordine. si-atunci mai vad un avion. ma dau un pas mai in spate si vad scheletul pe jumatate gata. aud ultimele doua artificii si apoi se aprind felinarele.

No comments: