Monday, July 2, 2007

happy end

imi vreau happy end-ul la fel de mult cum te vreau pe tine. caci atunci cand vad oamenii din jurul meu am tendinta sa-i observ doar pe cei fericiti si sa ma opresc la ei. le vad relatiile de aproape un an care par sa nu aibe sfarsit. vad cat de indragostiti sunt in fiecare zi, de parca ar uita mereu restul saptamanilor trecute si ar fi intotdeauna o prima zi. ma intriga intelegerea lor si faptul ca se cearta fara sa se gandeasca la despartire, se cearta de parca ar shtii ca isi permit. si mi se face sete de stabilitate si de sentimentele lor. pana acum credeam ca nu pot sa ma opresc intr-un loc pt prea mult timp, ca trebuie mereu sa avansez in cautare, dar acum realizez ca am tot timpul din lume, tocmai pt ca e timpul meu. chiar daca nu stiu cand se va termina, eu pot totusi sa-l manipulez. si imi dau seama ca o sa-mi para mai lung daca sunt fericita un moment, sau poate doua. probabil de asta nici nu-i mai vad pe cei ca mine, ma axez pe fericire si imi pare rau ca nu e a mea.

No comments: