Wednesday, January 9, 2008

mersul trenurilor

[ … ]

- e cam tarziu, si prea departe sa te razgandesti. poti sa zici ce vrei, stii ca am dreptate.
si oricum, ce-ai putea sa faci? sa ma lasi singura? nu cred, pentru ca nu mi-ai strica ziua atat de copilaresc si mai ales pentru ca n-ai suporta indiferenta pe care ti-as servi-o la intoarcere, cand oricum va trebui sa-ti oglindesti ochii intr-ai mei. sa pleci singur de aici? n-ai curaj sa faci scamatoria asta, doar stii bine ca m-as si m-ai pierde. si nu te mai uita perplex la mine, mai bine inchide ochii si saruta-ma.
- ma cunosti destul de bine, dar inca nu suficient.
- atunci poate ca totusi n-aveai de gand sa-mi spui ca ma incrunt cand sunt furioasa, dupa ce te-ai fi oprit din ras !
- nu prea. vroiam doar sa-ti zic ca te iubesc si apoi sa plec.
- taci, stii ca urasc sa se joace cineva cu asta., plus ca mi-ai spus-o simplu aseara: tii la mine, dar fara sa ma iubesti.
- chiar te incrunti cand ai nervi, esti simpatica.
- simpatica sau nu, mi-a inghetat fata de la atat vant si zapada. hai sa mergem.
- eu nu ma joc.
- nici eu cand zic ca am inghetat. hai sa mergem, n-am chef sa ma rog de tine.
- aseara nu stiam ca poti sa ma dai jos din pat cu noaptea-n cap si sa ma aduci pana aici, la fel cum nu stiam ca te iubesc.
- inceteaza si hai, chiar nu mai am chef. acasa m-asteapta un tort si niste lumanari in care sa suflu si-as vrea sa-mi pun mai repede dorinta aia.
- te mai asteapta si niste explicatii care trebuie date, i-ai cam lasat cu ochii-n soare azi.
- nu tortu ala, vorbesc de cel pe care o sa mi-l cumpar singura, restu mai asteapta pana maine. multumit?
- nu pana nu plangi.
- poftim???
- ziceai ca vrei sa afli cum e sa plangi de ziua ta, nu? crezi ca poti sa mai astepti inca un an?
- da bine. am zis-o pentru ca deocamdata nu ma iubeste si nu ma intelege nimeni atat de mult incat sa-si dea seama ca nu glumesc. degeaba vrei sa pari viteaz, chiar dac-as plange, ai incerca sa ma opresti dupa cateva lacrimi!!
- …
- bine..pleaca, dar eu nu vin dupa tine.

[ … ]

a plans pe drumul spre casa si a doua zi la telefon. fusese ziua ei.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.